Geometriskt Torn - Regnbåge
145,00 kr
I Lager – leverans 2-4 vardagar.
Artikelnummer
46-10576
Fri frakt från 599 kr (ombud) | 4,6 stjärnor på Trustpilot
- Här kan ditt barn främja sin finmotorik.
- Stödjer ditt barns kunskap om former/färger.
Lämplig för:
- Finmotorik
- Form- och färgigenkänning
- Öga-hand-koordination
- 0 mån.
- 3 mån.
- 6 mån.
- 9 mån.
- 1 år
- 18 mån.
- 2 år
- 2,5 år
- 3 år
- 4 år
- 5 år
- 6 år
- 7 år
- 8 år
- 9 år
- 10 år
- 11+ år
- Senior
Värt att veta
Lämpligt för barn i åldern 18 mån. till 2 år
När barn redan som små provar på att stapla klossar eller andra saker ovan på varandra, så lär de sig samtidigt om gravitation, balans, storleksförhållanden och fysik. I början är det oftast roligast att putta klossarna. Men sakta men säkert blir motoriken förstärkt, och ditt barn staplar högre och högre torn eller försöker sig med att stapla leksaksdjur eller något annat. Väljer du stapelklossar med tal på sidan så kan ditt barn samtidigt bli bättre på talen och deras ordning.
Melissa & Doug väller över av nya idéer vart enda år, och vårt sortiment visar ett förlovat land av förslag på lärorika leksaker. Sakerna är solida och allsidiga, och de flesta av deras saker att leka med kan lekas med på en hel del sätt. Det gagnar hållbarheten, när leksaker kan användas till olika lekar som inte kräver överkonsumtion av naturens energi och resurser. De jobbar ihärdigt på att minska CO2- avtrycket, och en stor portion av deras saker att leka med av trä är från FSC-skog.
Du kan hitta alla våra leksaker från Melissa & Doug här.
7 färgglada träringar och avsluta med clownnäsan på toppen ... Det är inte en clownnäsa, men den liknar en ...
Lek med geometrin i härliga trämaterial med rundade kanter, vilket gör dem trevliga att greppa och leka med för både små och stora barnhänder. Kan staplas på den robusta träbasen, som är konstruerad så att den gungar lätt från sida till sida och är redo för spännande lek.
Aktiviteten är kompetensutvecklande och bra för ditt barns trivsel
- Gagnar ditt barns finmotorik.
- Utvecklar den visuella perceptionen.
- Stärker öga-handkoordinationen som vi bland annat använder när vi kastar, griper eller sparkar iväg en boll som flyger mot oss på idrottslektionen, eller när vi klipper rakt med en sax eller vill hälla upp utan att träffa fel.
Lämpligt för barn i åldern 18 mån. till 2 år
När barn redan som små provar på att stapla klossar eller andra saker ovan på varandra, så lär de sig samtidigt om gravitation, balans, storleksförhållanden och fysik. I början är det oftast roligast att putta klossarna. Men sakta men säkert blir motoriken förstärkt, och ditt barn staplar högre och högre torn eller försöker sig med att stapla leksaksdjur eller något annat. Väljer du stapelklossar med tal på sidan så kan ditt barn samtidigt bli bättre på talen och deras ordning.
Känner du till Melissa & Doug?
I många år har lektanterna haft en utmärkt relation till det amerikanska leksaksföretaget Melissa & Dougs skickliga team. De har stor inblick i, vilka leksaker barn väljer om och om igen, och som därför väcker deras nyfikenhet, fasthåller deras intresse och ger deras hjärnor och kroppar mest lärande.Melissa & Doug väller över av nya idéer vart enda år, och vårt sortiment visar ett förlovat land av förslag på lärorika leksaker. Sakerna är solida och allsidiga, och de flesta av deras saker att leka med kan lekas med på en hel del sätt. Det gagnar hållbarheten, när leksaker kan användas till olika lekar som inte kräver överkonsumtion av naturens energi och resurser. De jobbar ihärdigt på att minska CO2- avtrycket, och en stor portion av deras saker att leka med av trä är från FSC-skog.
Du kan hitta alla våra leksaker från Melissa & Doug här.
Mer information
Artikelnummer | 46-10576 |
---|---|
Märke | Melissa & Doug |
Ålder | 18 mån., 2 år |
Lämplig för | Finmotorik, Form- och färgigenkänning, Öga-hand-koordination |
Funktion | Finmotorik, Form- och färgigenkänning, Öga-handkoordination, Kognitiva färdigheter, Logiskt tänkande |
Material | Trä |
Underhåll | Torkas av med en fuktig trasa |
Login and Registration Form